#TenkOm.. din fremtid starter på NMBU?

Fremtiden starter med dine spørsmål.

Det er tanken bak NMBUs rekrutteringskampanje #TenkOm. «Tenk om» har vært innledningen til mange viktige spørsmål, idéer og endringer. Det har nysgjerrighet, nytenkning og dristighet i seg. Vi ved NMBU vil inspirere til å stille de store spørsmålene, og håper mange unge vil være med oss å finne svar.

Våre dyktige studentambassadører har vært rundt på videregående skoler og messer og utfordret unge til å lage sine egne #TenkOm-spørsmål. Studenter og ansatte ved NMBU har hevet seg på kampanjen, og emneknaggen #TenkOm er blitt svært populær i sosiale medier.

Vi har samlet mange av #TenkOm bidragene her: https://www.nmbu.no/tenkom Som du ser har vi allerede bidratt til massevis av spennende, uventede og ikke minst morsomme nye spørsmål og ideer.

#TenkOm du blir NMBU-student til høsten?

Mari TenkOm

Foto: Gisle Bjørneby