Kom på Karrieredagen alle sammen!

I år er det ekstra viktig at du kommer på karrieredagen på NMBU! Ikke bare får du muligheten til å treffe en lang rekke arbeidsgivere på jakt etter våre dyktige og fremtidsrettede NMBU-kandidater, men du kan sjekke mulighetene i Aker Scholarship, og ikke minst – Næringslivsutvalget, sammen med Samfunnet, UKA og Tuntreet vil gi 10 kr per student som møter til NMBUs innsamlingsaksjon gjennom Flyktningehjelpen!

Med andre ord: 30. september kl. 12.00 er det kun ett sted å være, og det er på Karrieredagen på NMBU! Bedriftene vil stå på stand i GG-hallen, og det er arrangementer på Samfunnet gjennom dagen og kvelden. Mer informasjon og program for Karrieredagen finner du her.

Hvis du er interessert i studier på prestisjeuniversiteter i utlandet, har Aker Scholarship akkurat lansert en stipendordning for dette. Denne ordningen er tilgjengelig også for NMBU-studenter, og på Karrieredagen kan du møte daglig leder Bjørn Blindheim og Mari Sofie Korslund fra Aker Scholarship i GG-hallen. De står sammen med vår egen Mirjana Hodnekvam fra Karrieresenteret ved NMBU. Formålet med Aker Scholarship er å gi de beste og mest dedikerte studentene mulighet til å ta en Master eller PhD-grad ved et av de ledende lærestedene i verden, uavhengig av økonomi eller sosial bakgrunn. Man får også hjelp til søkeprosessen og oppfølging underveis i studieløpet. Virkelig verdt å sjekke ut, så kom og ta en prat med dem på Karrieredagen. Mer informasjon om stipendene finner du her.

Da sees vi på Karrieredagen alle sammen!