Ris, ros og råd, kom med det i Studiebarometeret

Skikkelig bra studieprogrammer?
Studiekvalitet av ypperste klasse?
Innflytelse på utvikling av utdanningen?

Er dette noe du kunne tenke deg?

Da har du sikkert allerede hjulpet oss å få det til, gjennom å delta i Studiebarometeret?

Årets Studiebarometer er sendt ut til alle 2.- og 5.-årsstudenter, med svarfrist 14.11. Undersøkelsen gjennomføres av NOKUT, på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet.

Hjelp oss å heve studiekvaliteten og utvikle utdanningene gjennom å si din mening. Din tilbakemelding er veldig viktig for oss, og vi bruker resultatene fra undersøkelsen aktivt for å forbedre oss. Det tar bare 10-12 minutter å svare, og du kan svare på bokmål, nynorsk, engelsk eller samisk.

Vi er opptatt av å få flest mulig svar på NMBU, og når du svarer er du med i trekningen av en iPad. Det fakultetet med høyest svarprosent får i tillegg en pengepremie på 3000 kroner som skal brukes til glede for studentene ved fakultetet (via studentrådet). Blir det ditt fakultet?

I tillegg deler NOKUT ut gavekort på opptil 5000 kroner til heldige deltakere.

Ris, ros og råd, kom med det!