UKA 2014 Urpremiere

Endelig er det UKA 2014!

Norges lengste og beste studentfestival er endelig her, og vi er mange som gleder oss! Nye studenter har hørt gjetord om det, og gamle studenter vet hva de kan forvente. De ansatte gleder seg, ledelsen gleder seg, og ikke minst alle gamle NLH’ere og UMB’ere gleder seg: De har for lengst lagt inn datoene for G-helg i kalenderen.

For det er jo som slagordet sier: UKA er Der vi møtes! Ikke bare alle vi som hører til ved NMBU, men også befolkningen i Ås og Follo for øvrig. Det er bare å glede seg til revy og konserter, til fester og aktiviteter, og et program som vil trekke folk fra hele regionen. Selv så jeg revyen i går, på Urpremieren, og dette må dere ikke gå glipp av folkens – en fantastisk revy!!

Vi på NMBU er utrolig stolte over Studentsamfunnet og UKA, som er et imponerende uttrykk for en helt unik studentkultur. Her lever dugnadsånden og den legendariske Ås-ånden fortsatt i beste velgående. Vi gleder oss stort over Samfunnets og UKAs suksess, og imponeres over det studentene får til. Gang på gang, både sosialt, kulturelt og økonomisk. NMBU-studentene er helt utrolige!

På vegne av NMBU ønsker jeg UKA 2014 lykke til! Gratulerer til UKE-styret, men UKE-sjef Kristen Gjeterud, med pangstart og strålende revy! Tusen takk for deres fabelaktige innsats i å gjøre ikke bare Studentsamfunnet, men også NMBU til Verdens beste sted.